Tjockare och tjockare

Jag skulle verkligen önska att jag inte hade det idiotiska beteendet att äta onyttiga saker när jag mår dåligt. Hade jag ätit frukt i mängder istället skulle det vara väldigt mycket bättre. Att jag äter lite för mycket onyttigheter gjorde inte så mycket tidigare när jag kunde kompensera det med att vara ute och röra på mig lite extra. Nu går det inte, jag har ont i alla muskler hela tiden och vaknar dödstrött. Varje dag gör jag så mycket som jag orkar och det är verkligen inte mycket. Två promenader per dag och att ta en dusch är vad jag orkar. Jag har inte lagat mat eller städat på en evighet och samvetet är inte det bästa eftersom sambon får göra allt. Han klagar inte och har förståelse men det här är inte vettigt. Jag ska inte vara så här trött hela tiden och ha ont

Kommentarer