Varför slutar jag inte läsa?

Slösurfandet leder mig ibland in på okända bloggar, en del bra och andra väldigt långt ifrån. Bloggar som väldigt ofta tar upp vilka elaka kommentarer de får och långa utläggningar om vad folk har skrivit i kommentarer som bloggskribenten ändå inte publicerar. Inte intressant alls och mitt medlidande får folk inte. Skriver man en blogg får man räkna med puckade kommentarer ibland. Antingen publicerar man kommentarerna och låter folk stå för allt korkat de skriver och man ger då sig själv möjligheten att skriva ett svar. Eller så publicerar man inte korkade kommentarer men då finns det inte heller någon mening med att ägna blogginlägg åt att skriva vad folk har skrivit i kommentarer och hur elaka alla är. Det som stör mig mest är nog att jag inte genast slutar läsa när jag råkar hamna på en sån blogg

Kommentarer

  1. Undrar om du har varit och läst hos samma bloggare som jag - tror du vet vem jag menar... Om du inte har gjort det, kan jag informera om att det går i samma spår som förr - då förstår du... //A

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den