En bagatell för mycket

Nu önskar jag verkligen att saker ska gå smidigt ett tag. Varje liten sak som går snett nu påverkar mitt humör för mycket. Jag fick besked idag om att en skaljacka som jag hade beställt var slut. Inte en stor grej och inget som jag skulle bry mig mycket om i normala fall men nu är det en katastrof. Att jag låter skitsaker påverka mig stör mig något otroligt men det är som det är.

Det har nog helt enkelt blivit för mycket den senaste tiden. Att jag har haft ont i kroppen en så lång tid har gjort att jag har tröstätit för mycket och som ett resultat av det har jag blivit fet. Mängden salt som jag har ätit ett tag nu har gjort att mitt blodtryck har blivit ännu värre och gör att jag har ont i huvudet och mår illa. Allt det har gjort att jag bara mår sämre och sämre psykiskt och jag ser ingen vändning i sikte. Mest känner jag för att rulla ihop mig till en boll och ligga där till jag förmultnar

Kommentarer