Ja jag tänkte rätt

Efter alla bisarra kurser som jag har läst på högskola/universitet så har det blivit en del kurslitteratur. En del av böckerna vill jag ha kvar för att de är intressanta. Andra böcker var en plåga att läsa och verkligen inget som jag vill ha kvar. Eftersom sommarkurser snart startar eller precis har startat tänkte jag att det var en bra tid att försöka bli av med några böcker. Nu har det gått ovanligt trögt men för en liten stund sedan så fick jag ett bud på tradera på en bok. En bok mindre att ha i bokhyllan och lite pengar till mig är utmärkt. Pengar är alltid en bristvara så varje kr gör skillnad

Kommentarer

  1. Man blir alltid lika belåten, när man blir av med någon hyllvärmare...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den