Smaken av salt

Det spelar inte någon större roll vad jag äter nu för allt smakar salt. En tesked salt är inte en smak som fort försvinner ur munnen. Det är nog tur att jag inte har någon benägenhet för paranoia annars skulle jag kunna få för mig att det utförs något psykiskt experiment på mig. Testet skulle då gå ut på att se vad man kan få en psykiskt sjuk person att göra utan någon direkt förklaring. När jag fick beskedet att jag skulle ta två teskedar bordsalt per dag var min reaktion bara okej.
 Det kom en remiss från sjukhuset för någon dag sedan, problemet är bara att det inte står något datum på den så jag vet inte riktigt om det är tänkt att jag själv ska besluta när jag ska ta nya prover på vårdcentralen. Jag borde ha kontaktat sjukhuset och frågat men jag har inte orkat. Jag är nu bara så otroligt trött på alla prover som tas och att det är ett fysiskt fel på mig. Det är inte något klagomål på sjukvården för allt har gått väldigt fort. Om jag inte hade mått dåligt psykiskt så skulle det inte vara något problem men det börjar kännas som för mycket nu

Kommentarer