Balansgång

En del broar kräver att man har balans och att skriva en blogg kräver också en balansgång. Det finns saker som jag aldrig kommer att skriva något om här och annat som jag delar med mig av efter lite funderande och saker som jag inte behöver fundera över utan bara skriver. När jag skriver här har jag alltid i bakhuvudet att någon som jag inte vill ska läsa kan läsa och förstå vem jag är. Jag hoppas att ingen i min familj någonsin kommer att hitta hit eftersom det är mycket om mig som de inte vet. Sen har jag även funderat över hur det skulle kännas om någon granne läste här och fattade vem jag är. Det skulle inte kännas roligt men det skulle ändå vara rätt okej. Utan tvekan skulle det vara tråkigt om människor ändrade åsikt om mig för att de t.ex. fått veta att jag är dömd men om saker som jag har gjort tidigare i mitt påverkar åsikten om mig så mycket finns det inget jag kan göra åt det.

Kommentarer