Det vita fettet

Det låter nästan som en skräckfilm men det är värre än så. Nu har jag ledsnat på att svettas som en gris i T-shirt medan jag pysslar i trädgården så en bikiniöverdel har dykt upp. Passformen lämnar lite att önska med tanke på att den är någon storlek för liten men nu skiter jag i det. Största risken jag tar är att grannarna kommer att bli vettskrämda över att se så mycket vitt fett men jag tar risken. Det värsta som kan hända är att de försöker stena mig och då måste de först hämta stenar så det borde jag notera. Sambon har även lovat att skjuta grannarna med hagelbocken om de gör något försök att stena mig så det är nog rätt lugnt.

Det får nog bli ett inlägg om brott nummer 2 eller 3 som jag begick för rätt många år sedan. Jag kom att tänka på det när jag var ute och nu i efterhand kan jag skratta åt eländet. Först är det dock dags att blända omgivningen med min vita mage

Kommentarer