Köp bilen

Vi försöker bli av med en av våra bilar men det går trögt. Blir den inte såld så lär sambon fixa till den själv och den planen gillar jag inte. Det finns saker i trädgården och på huset som måste fixas och lägger han tid på bilen kommer det inte finnas tid till alla måsten. Givetvis kan jag fixa en del saker själv men något som jag inte klarar själv är målning av ena sidan av huset. Jag har dålig balans och det i kombination med att jag är apatrött skulle inte bli bra när det gäller att klättra på en stege. Med största sannolikhet skulle det bara leda till att jag trillar ner och med min tur skulle det säkert tolkas som ett underligt självmordsförsök och då vet vi alla var man hamnar. Att ta livet av sig genom att hoppa från en stege är en metod som jag inte har några planer på att testa.

Kommentarer