ROGGBIV

Överlag så har jag alltid varit en person som inte bryr mig om hur saker fungerar utan bara varit nöjd över att de fungerar. Det tankesättet har jag även när det gäller det mesta i mitt liv. Jag bryr mig inte så mycket om varför saker har blivit som det blivit utan accepterar bara att det är så. Möjligtvis skulle det vara bättre om jag funderade mer över varför men det verkar jobbigt.

En sak som dock kan förbrylla mig är varför en del oviktiga saker som jag har lärt mig en gång i tiden finns kvar i min hjärna medan sådant som jag vill komma ihåg försvinner fort. Rubriken är en sådan sak och bokstäverna står för rött,orange,gul,grön,blå,indigo och violett vilket naturligtvis är färgerna i en regnbåge. Varför i helskotta jag kommer ihåg det men för mitt liv inte kan minnas en del av mina lösenord på nätet är underligt. Hur min hjärna fungerar lär jag aldrig få veta utan jag får nog nöja mig med att den är som den är

Kommentarer