Skulle nog vara några vettiga ord också

Äter en bulle och är mest bara trött och less på allt i vanlig ordning. Ska ta itu med att fylla i vita arkivet om en stund och sen komma på något bra ställe att lägga det. Jag tänkte helt enkelt skriva ut det som en pdf fil och fylla i det. Nu bryr jag mig inte nämnvärt vad som sker med min kropp när jag är död utan jag tänkte mest att det underlättar för anhöriga. Kan de läsa i ett dokument vad jag önskar borde det bli lite smidigare att fixa med begravning och sådant.

Kommentarer

  1. Hej!
    Såg att länken till Vita Arkivet inte verkar fungera längre, ser ut som att Fonus stängt ner denna sida.
    Men jag hittade följande: https://lavendla.se/begravning/fore-begravningen/planera-sin-egen-begravning/

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den