Efter två timmars sömn

På dagen alltså, på natten sover jag som en klubbad säl och har alltid gjort. Ändå är jag trött och det irriterar mig. Datumet när det är tänkt att jag ska befinna mig i Uppsala närmar sig och jag tror fortfarande inte att jag kommer att åka. Tanken på mer tester och bök lockar mig inte överhuvudtaget. Jag har nått gränsen när jag inte längre bryr mig om att bli pigg igen. Det kan nog låta konstigt men nu har jag varit apatrött i mer än 6 mån och det finns ingen energi kvar för att genomgå vad de nu tycker att jag ska genomgå. Det enda jag funderar på är om jag kan få LPT på mig om jag vägrar mer undersökningar. Jag har googlat och läst om lite fall men då verkar det mest handla om livsnödvändig vård och det här kan nog inte klassas som det. Jag kommer inte att dö utan vård förutsatt att inte tumören växer lavinartat eller att min blodtryck blir ännu högre och riskerar att ge mig en stroke eller hjärtinfarkt.

Kommentarer

  1. Kan bara säga; Ge dig själv en chans! Jag kommer sakna dig oerhört mycket när du försvinner - skriver NÄR och inte OM eftersom du verkligen tycks ha beslutat dig... Och då ska du veta att jag annars inte bryr mig speciellt mycket men du är outstanding! Läser det mesta du skriver och jag älskar din logik och dina "knorrar". Snälla: - åk och ta dina prover! Kram och trevlig helg! // Annica

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den