Fan heller

Jaha idag kom det ett brev från Ackis med information att jag ska bli inlagd på en avdelning om några veckor och vara där i fem dagar. Min reaktion blev inte så positiv. För det första finns det ingen information i brevet varför i helvete jag ska vara inlagd i fem dagar, det hade varit kul att veta. Informationen jag fick tidigare var att de på Ackis skulle gå in genom mina ljumskar med katetrar för att kolla av om det är fel på båda mina binjurar eller om det bara är fel på den som jag har en godartad tumör i. I min värld låter det som en undersökning som tar någon timme vilket innebär att det borde räcka med max ett dygn på avdelningen. Jag tänker fan i mig inte bli inlagd i fem dygn. Jag har inte ens någon lust att bli inlagd ett dygn, detta roar mig inte. Ärligt talat tror jag inte att jag kommer att åka. Jag har varken lust eller ork för mer undersökningar

Kommentarer

  1. Jag tror du bör tacka ja till detta erbjudande. för det är förmodligen en viktig undersökning. Och att du ska vara kvar så länge beror delvis på risken för blödning när man går in med kateter via ljumsken... alltså vill de ha koll på dig. åsså ska du veta att inget sjukhus behåller patienten längre än absolut nödvändigt. Var rädd om dig, kompis och ta emot det som erbjuds... se det som skatteåterbäring, om inte annat. kram pårräj! // annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet att du har helt rätt men jag vill ändå inte=)

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den