Hur mår jag då?

Jag vet inte riktigt varför jag skriver så lite om hur jag egentligen mår. Min gissning får nog bli att det är lite av en skyddsmekanism. Skriver jag inget om mitt psykiska mående så kan jag låtsas att allt är bra. I verkligheten så är det nog inte så bra. Jag mår i stort sett på samma sätt som jag gjorde för ett år sedan. Självmordstankar är en del av min vardag och givetvis så har jag minst en plan för hur jag ska ta livet av mig. Det finns dock ingen anledning till oro för jag tänker inte ta livet av mig än på ett tag.

Kommentarer

  1. sv: ja det är ju en bra strategi att tänka så, ska också försöka göra det!

    SvaraRadera
  2. JAG hoppas att DU ska få må bättre med tiden. Och jag hoppas att du väljer att stanna kvar ibland oss andra. Jag skulle verkligen sakna Dig och dina underfundiga kommentarer, om du försvann... Du ska veta att jag loggar in på din blogg med hjärtat i halsgropen (inte varje dag, men så fort jag har tid)... Och att jag blir lika glad varje gång du skrivit något inlägg samma dag. Om jag kunde hjälpa dig på något sätt, skulle jag gärna göra det. Kram, C. //Annica

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den