Jag brukar vägra listor men va fan

Så här kommer en lista.



Been arrested? Ja
Kissed someone you didn’t like? Svår fråga. Jag har kysst okända människor men kan inte på rak arm komma ihåg att jag kysst någon som jag inte gillat.
Slept in until 5 PM? Ja, rätt säker på det. Festade mycket och väldigt sent/tidigt en gång i tiden
Ran a red light? Nej
Been suspended from school? Ja. Blev avstängd när jag gick i nian och utslängd i tvåan på gymnasiet.
Experienced love at first sight? Ja
Totalled your car in an accident? Nej
Been fired from a job? Nej, underligt nog inte
Fired somebody? Nej inte riktigt. Jag såg däremot till att en jag skulle jobba med omplacerades. Chefen fick valet att omplacera den eller att jag skulle gå hem
Sang karaoke? Nej, fullständigt tondöv
Pointed a gun at someone? Ja, av misstag dock och vapnet var ej laddat
Done something you told yourself you wouldn’t? Ja massor av gånger
Caught a snowflake on your tongue? Ja
Kissed in the rain? Ja
Had a close brush with death? Ja
Seen someone die? Ja, ingen människa dock
Played spin-the-bottle? Ja
Smoked a cigar? Ja flera gånger fast jag tycker att det är äckligt
Sat on a rooftop? Ja
Smuggled something into another country? Ja om det nu kan kallas att smuggla. Har haft med mig för mycket cigg och sprit
Been pushed into a pool with all your clothes? Nej, tror faktiskt inte att någon skulle våga göra det mot mig
Broken a bone? Ja
Skipped school? Ja, på högstadiet gjorde jag eget schema. Alla lektioner jag tyckte var värdelösa struntade jag i.
Eaten a bug? Nej
Sleepwalked? Nej
Walked a moonlit beach? Ja
Rode a motorcycle? Nej
Dumped someone? Ja
Lied to avoid a ticket? Ja
Ridden in a helicopter? Ja
Shaved your head? Nja, rakade en gång i tiden bort allt underhår
Made your boyfriend/girlfriend cry? Ja
Eaten snake? Nej, tror inte det i alla fall
Marched/Protested? Ja många gånger
Had Mexican jumping beans for pets? Ja av någon outgrundlig anledning
Puked on amusement ride? Nej
Seriously & intentionally boycotted something? Nej
Been in a band? Nej
Been on TV? Ja tyvärr. Gjorde mitt bästa för att inte bli filmad men det gick inte riktigt att springa iväg eftersom jag jobbade
Shot a gun? Ja och det är roligt
Skinny-dipped? Nej
Gave someone stitches? Nej
Ridden a surfboard? Nej
Drank straight from a liquor bottle? Ja
Had surgery? Ja
Streaked? Nej
Taken by ambulance to hospital? Ja för många gånger
Passed out when not drinking? Nej, tror inte det i alla fall
Peed behind a bush? Ja, finns det någon som inte har gjort det?
Donated Blood? Nej
Grabbed electric fence? Ja, jag har gjort mycket som nu verkar ologiskt
Eaten alligator meat? Nej
Killed an animal when not hunting? Ja
Peed your pants in public? Nej
Snuck into a movie without paying? Nej
Written graffiti? Ja, inte begåvat
Still love someone you shouldn’t? Nej
Been in handcuffs? Ja många gånger
Believe in love? Ja
Sleep on a certain side of the bed?Ja

Kommentarer