Lite lätt komiskt

Med jämna mellanrum får jag förfrågningar om att skriva blogginlägg som gör reklam för något, inte den här bloggen. Jag har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det eller jo det skulle jag om jag får en Pentax k-3. Det har jag aldrig fått erbjudande om att få utan det brukar rätt logiskt vara hundmat och hundsaker som de erbjuder i ersättning. Gratis är givetvis bra men skriver jag något positivt om ett företag så beror det på att jag har handlat där och blivit nöjd. Att skriva något positivt om ett företag jag aldrig haft att göra med skulle bara kännas fel. Idag var det då dags att få ett erbjudande om samarbete igen. den här gången började jag dock nästan skratta för de vill att jag ska skriva ett inlägg om hur jag motionerar min hund/hundar. Med tanke på att jag inte ens orkar promenera varje dag så känns det rätt komiskt. Hunden/hundarna blir givetvis promenerade och får motion men inte av mig varje promenad.
Jag vet inte riktigt hur jag ska slippa få erbjudanden om samarbete. Jag svarar aldrig på förfrågningar och har som sagt aldrig skrivit ett blogginlägg mot ersättning

Kommentarer