Borde jag skriva som jag gör?

Svaret är antagligen nej eftersom det jag skriver i en del fall oroar människor. Nu är det inte mitt syfte med att blogga. Jag skulle kunna påstå att jag bloggar för att öka förståelsen för hur galna människor tänker men det har aldrig varit mitt syfte. Inte heller tror jag att mitt svammel gör det. Att jag bloggar beror bara på en sak och det är helt enkelt så att jag gillar att få ner mina tankar på papper. Det jag skriver är mina tankar och känslor och jag kan inte göra något åt att jag känner som jag gör. Så här är jag och det här är min verklighet. Jag förväntar mig inte förståelse, jag förväntar mig inget alls. Det finns ingen anledning till oro för mig, jag är inte förvirrad utan vet vad jag gör. Jag kommer att vakna även imorgon


Imorgon är det val och om jag orkar så ska jag rösta.

Kommentarer