Det är nog rätt tydligt

Jag gissar att de flesta som brukar läsa här har räknat ut vad jag planerar. För en del blev det säkert väldigt tydligt när jag valde att avstå från fler undersökningar. Har man följt mig ett tag så vet man att även om jag gärna framställer mig själv som väldigt lat så har mycket tid av mitt liv ägnats åt aktiviteter med hundar. Det går inte längre för fysiskt orkar jag inte mycket längre. När jag valde att avstå från mer undersökningar så innebar det även i praktiken att den enda behandlingen jag får är att fortsätta att ta kaleorid. Och det fungerar bevisligen inte så bra eftersom jag inte på långa vägar har samma energi som tidigare och mitt kaliumvärde ändå inte hamnar på en vettig nivå. Nu är ju även sanningen att om jag hade orkat fysiskt så skulle jag ha gjort ett självmordsförsök för länge sedan. Så det finns säkert någon som tycker att det är praktiskt att jag är trött.

Kommentarer