En aktivitet som jag garanterat skulle vara med på

Det finns inte allt för mycket att ägna sig åt här på avdelningen. Efter att ha funderat lite kom jag på en aktivitet som borde erbjudas nämligen voodoo dockstillverkning. Det skulle passa mig ypperligt och det finns ett par läkare som jag gärna skulle göra dockor av. Att sitta och sticka nålar i dem skulle vara ett sant nöje och sen skulle jag nog råka vrida armar och ben i lite underliga vinklar.

Puckot till avdelningsläkare har inte synts till och det tvivlar jag på att hon kommer att göra. Ser jag kärringen kommer hon allt att få höra precis vad jag anser om henne. Som läkare duger hon nog till att plocka stickor ur fingrarna på folk och det bästa är om hon enbart behandlar patienter som inte talar något språk som hon behärskar. Tolken kan då strunta i att översätta all skit som kommer ur hennes mun.

Kommentarer