Inga tomtar och tantporr

Jaha nu kan jag åter igen sörja över att jag har varit inlåst en vecka. Under den här tiden har jag pratat med avdelningsläkaren hela 0 gånger. Min teori är att hon hoppas att hon ska kunna dumpa över mig på någon annan läkare eller att jag kommer att ge upp och börja prata med tomtar. Några tomtar kommer jag inte att prata med oavsett hur lång tid hon håller kvar mig här. När det gäller sådant går det inte att vinna över mig.

Igår fick jag låna en bok av en skötare och nu har jag läst ut den.

Bokomslag Sirenen (storpocket) Det är inte en bok som jag själv hade valt men det skadar inte att läsa andra böcker än vad man brukar. Och vad ska jag då säga om boken. Det är rätt typiskt tantporr dock inte så  snällt sex som det normalt brukar vara. Handlingen har inte direkt hamnat i första rummet utan energin har lagt på sexet. Vill man läsa en bok med en hel del sex och relationer som är rätt röriga så är det här rätt bok.

Boken fick mig att tänka på ett ex och det tänker jag inte skriva mer om. Några fler böcker av författare har jag väldigt svårt att tänka mig att jag kommer att läsa. Jag föredrar böcker när människor har ihjäl varandra eller böcker som i alla fall får mig att känna något för karaktärerna

Kommentarer