Irriterande mygga

Retirerade till sängen för att vila lite men det går inget bra. Det finns en mygga här som flyger runt och stör. Lite löjligt känns det allt att behöva vila mitt på dagen men är man trött så är man. Jag skulle inte säga att jag är oroad men jag anar att jag kommer att få ett samtal i veckan från läkaren i uppsala eller läkaren i falun. Blir det så vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Det enklaste är alltid att vara ärlig men ibland är inte det det bästa. Ingen av läkarna känner mig utan har bara träffat mig en gång och läst min journal. Med tanke på att jag inte ens vet vad det står i min journal från psyket så har jag inte en aning om hur de tror att jag är. Nu är det inget som jag kan göra något åt utan om de ringer får jag helt enkelt se vad jag kommer att säga

Kommentarer