Jag trodde inte att det var möjligt

Vid det här laget borde det inte ske eller finnas något på Säter som gör mig förvånad. Nu är det inte så utan det är ofta som jag blir både förvånad och förvirrad. Vad jag tycker om avdelningsläkaren är nog rätt tydligt för alla som läser här eller har träffat mig på avdelningen. Min åsikt om henne är att hon är klantig och inte visar respekt för patienter. Ändå så trodde jag faktiskt att hon i alla fall hade någon form av koll på när hon passerar gränser. Nu vet jag bättre, hon har ingen uppfattning om hur tokigt hon uppför sig. Hade hon haft koll på det skulle hon inte idag ha kommit på den begåvade tanken att det var en bra dag för samtal med mig. Jag bad henne dra åt helvete och fick då frågan om jag var upprörd. Märks rätt tydligt att det är tokiga läkaren med handväskan som har tränat henne. De använder precis samma metod för att försöka få igång ett samtal när man inte vill prata med dem. Den metoden fungerar inte på mig. Vill jag inte prata så vill jag inte.

Kommentarer