Reklamplats på kista?

Nu blir inte sömnen evig den här gången heller utan jag räknar med att bli väckt runt 7 av någon av hundarna. Och då är det bara att rulla ur sängen och klä sig men ingen har tvingat mig att dela hem med hundar.
Hade jag fimpat en cigg direkt på dagen så hade jag kunnat ta någon fin bild på en rovfågel. Istället fortsatte jag att röka och när jag hade rökt klart och hämtat kameran så hade fågeln svävat både långt och högt. Så roliga är inte bilder som mest visar ett svart siluett långt bort så bilderna lämnade inte ens kameran.

Ska jag se något positivt så får jag pengar snart och det kommer att innebära att jag då har nått summan som jag vill ha på mitt begravningskonto. Nu hade jag nått den summan fortare om jag hade tackat ja till att skriva om allt möjligt som människor har erbjudit mig att göra mot saker och pengar men riktigt så billig är jag inte än. Kanske kan sälja reklamplats på min begravningskista?

Kommentarer