Ska väl skriva något positivt

Nu får jag tyvärr skriva från mobilen för datorn behöver laddas. Något säger mig även att min snålhet är rätt korkad,använder landstingets gratis wifi fast de loggar alla sidor man besöker. Nu surfar jag givetvis inte runt på konstiga sidor men hur bra det är att adressen till bloggen loggas vet jag ej.
Det positiva jag skulle skriva om är att personalen den här gången är lite mindre nojig för mig i alla fall. Överlag har jag väldigt svårt att förstå hur man kan vara nojig på sin arbetsplats men ändå ha så lite koll. Jag är övertygad om att jag utan problem skulle kunna få in ett gevär på den här avdelningen. Nu har jag självklart inga planer på det eftersom jag inte skulle komma på tanken att utsätta andra för fara. Jag hoppas bara att andra patientet också resonerar så för det skulle vara rätt otrevligt om någon skuttade runt med vapen. Risken att någon av tanterna som är 60+ skulle göra det är nog inte så stor. Risken är nog större att de flippar av för sen medicinutdelning och börjar kasta hemmets veckotidningar(ellet vad tidningarna nu heter) som har ett par år på nacken och det ska nog mycket till för att skada någon med en sönderläst tidning

Kommentarer