Borde byta kläder

Nu känner jag inte direkt något behov av att se proper ut för att besöka öppenvården men ska jag någonstans föredrar jag att inte ha kläder med hund dreggel. Umgås man med våra hundar mer än fem minuter så får man päls och dreggel på kläderna. Det är många gånger som jag har trott att jag har lämnat huset med rena kläder bara för att upptäcka när jag har tagit mig dit jag ska att det inte riktigt är så. Kanske borde jag överraska läkaren med att dyka upp iförd pyjamasbyxor och morgonrock. Eller så kan det bli tråkigt för mig och sluta med en åktur med poliser till dårhuset. Får nog satsa på vanliga kläder och ta och borsta håret så jag i alla fall ser rätt vettig ut även om jag inte är det. Irriterar mig fortfarande att jag inte kom ihåg att avboka det här meningslösa läkarmötet. Några fler möten på öppenvården efter det här blir det inte

Kommentarer