Känner igen mig själv igen

För min del har det varit så att när jag inte riktigt känner igen mig själv så har jag bara tolkat det som en ny nivå av galenskap. Tanken att det kan vara ett fysiskt fel har liksom aldrig slagit mig. För ett par veckor sedan så började jag helt plötsligt bli väldigt känslig och började gråta för saker som tidigare aldrig ens hade rört mig i ryggen. Efter ett par dagar nu med b-vitamin så börjar jag känna igen mig själv igen och det är fantastiskt skönt. Jag är lika självmordsbenägen som vanligt men jag orkar ta in saker och jag börjar inte gråta för allt. Lite läskigt känns det att jag bortförklarar allt med att jag bara har blivit ett snäpp galnare. Vid det här laget så borde jag känna mig själv så pass bra att jag borde reflektera över varför jag helt plötsligt inte känner igen mig själv.

Kommentarer