Och där tog energin slut

Nu ska jag inte klaga allt för mycket över det för idag har jag orkat med en promenad på 1½ timme och lyckades till och med komma ihåg att duscha. Det låter riktigt rubbat att jag har svårt att komma ihåg att duscha men så är det. Ännu mer skrämmande var det när jag kom på att jag inte har tvättat håret på en vecka. Det låter nog som om jag lufsar runt i skitiga kläder och ser riktigt skabbig ut men faktiskt inte. Av någon underlig anledning så kommer jag ihåg att tvätta så rena kläder har jag.

Det mest glädjande idag var att mina händer inte skakar lika mycket så det blir väldigt mycket lättare att fota. Misstänker starkt att mina skakningar hör ihop med vitaminbristen. Skakningarna dök upp för någon månad sedan och så fort jag blev för trött skakade mina händer och ben. Nu blev jag trött av allt så skakningarna dök upp ofta och det blev i stort sett meningslöst att försöka fota.

Kommentarer