Och här sitter jag med blöta byxor

Anledningen till det är att jag var ute och promenerade i regnet för en timme sedan och har fortfarande inte orkat bry mig om att byta byxor. Det är rätt korkat eftersom jag sitter och fryser men jag orkar inte göra något åt det.
 Jag känner mig rätt trött på mina anhöriga som inte verkar förstå något oavsett hur många gånger jag försöker förklara. Gång på gång har jag förklarat hur trött jag är och att jag inte orkar göra mycket. Det verkar gå in genom ena örat och ut ur det andra. Idag ringde de och berättade att de tänkte komma hit i helgen. Min reaktion blev nej och det fanns det inte så stor förståelse för. Jag orkar inte städa eller få tag på sängar. Vi slängde en av våra gästsängar för ett tag sedan så vi har bara en extra säng nu och det räcker inte till tre personer. Sen så är hela huset i desperat behov av en ordentlig städning och energi till det har jag inte. Jag tycker att ens familj borde ha förståelse men i mitt fall är det inte så. Och det gör mig om möjligt ännu tröttare

Kommentarer