Tidigt

Tack gode gud för att älgjaktsveckan snart är över. Jag ser fram emot att inte bli väckt av väckarklockan strax innan 5. Det är bättre att bli väckt av någon av hundarna runt 7. Utan kaffe skulle jag inte lyckas hålla mig vaken många timmar alls. Mest stör dig mig att jag inte har orkat ta itu med sakerna som jag vill fixa inom en snar framtid. Satsar på att ta itu med allt som jag vill ha gjort nästa vecka. Jag kommer i alla fall inte att vara tröttare då än vad jag är nu.

Jag börjar även misstänka att tokläkarnna  på dårhuset har skrivit in i min journal att jag inte åkte till Uppsala för att jag var rädd. Det är givetvis fortfarande helt fel men som bekant går det inte att styra över vad en läkare skriver. Att jag misstänker det beror på att flera från Uppsala har tittat i min journal och det har de gjort veckan efter jag kom ut från dårhuset. Jag blir bara så trött av att en massa tok skrivs in i min journal. Hur kan det vara så svårt för läkarna att lyssna på vad man säger och inte bara få för sig saker?

Kommentarer