4 Inlägg på en dag kan inte vara vettigt

Nu finns det i och för sig papper på att jag inte är vettig så det är nog godkänt med 4 inlägg. I vanliga fall skulle jag nu läsa en bok men jag har ingen att läsa och insåg det lite för sent. Skulle jag ta mig till byhuset nu och börja leta efter en bok skulle säkert någon i byn reagera över att det var tänt i byhuset. Nu skulle det inte innebära att polisen dök upp för här i närområdet finns det inga poliser i tjänst efter 23. Närmast polis efter 23 hittar man nog 10 mil bort. Överlag så tycker jag nog att bybor med gevär är lite läskigare än poliser.

Nu vet jag att du F tycker att det är för många inlägg och att jag istället borde skriva på en bok. Jag kan glädja dig med att jag har skrivit några sidor men mer blir det nog inte. Tror ärligt talat inte att jag vill dela med mig om så mycket i mitt liv. Det kan vara så att om man ska skriva om privata saker behöver man ha distans till det och det kommer jag aldrig att få. Titeln var i alla fall given Ett sjöodjurs liv med psykisk ohälsa

Kommentarer

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den