Den härliga lösningen socker

Efter att i alla fall ha varit ute på en ordentlig promenad som inte hjälpte upp mitt humör förlitar jag mig nu på socker. Jag har inte riktigt nått nivån än när jag sitter och äter ur en påse med socker utan jag ska trolla fram en kaka. För att lura mig själv lite så blir det en kaka med ett täcke av havregryn så jag kan låtsas att det är nyttigt. Snart är det kanske läge att ringa någon begravningsentreprenör och fråga vad det är för mått invändigt på begravningskistor

Kommentarer

  1. Hihi ser framför mej att du sitter där med en sockerpåse...
    Fin höstbild :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Om jag en dag sitter och äter socker så lovar jag att det blir en bild på det i bloggen:-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den