Kan det bero på missbruk?

Jag tänkte vara duktig och ta och hänga upp julgardiner så att det blir gjort. När jag letade fram lite gardiner hittade jag ett par som aldrig varit använda och jag ihåg att jag köpte dem i början av året när det var rea på julsaker. När jag packade upp dem tänkte jag att det såg lite konstigt ut men jag tänkte att jag bara inbillade mig. Sedan började jag stryka och jo den ena längden är bra sned och skum.
Notera hur konstig den är på kanterna. Slutsatsen jag har dragit är att den som har klippt tyget måste missbruka något för så här konstigt kan man inte klippa om man inte är påverkad. Gardinerna är nu upphängda och det ser rätt konstigt ut men så får det vara. Om någon kommer att klaga ska jag med nöje visa var ytterdörren är. I mitt hem får gardinerna vara lite skumma

Kommentarer