Onsdag

Det finns säkert någon som tycker att det är konstigt att jag skriver om mina planer här och det förstår jag. Hade jag hamnat på min blogg av en slump och börjat läsa så skulle jag fundera över vad det är för en knäppis. En av anledningarna att jag skriver är för att visa min tankegång och att visa att jag resonerat med mig själv. En annan anledning är att jag på dårhuset fick höra att mina självmordsförsök var impulsiva. Jag höll inte med om det då och fast jag kunde bevisa att mycket var planerat under en tid envisades de med att jag hade fel. Kan tänka mig att om öppenvården eller dårhuset får någon fråga om varför det blev som det blev avseende mig så blir förklaringen säkert att jag gjorde det på impuls. Som bekant är det svårt för någon avliden att själv förklara/försvara sitt agerande så därför skriver jag och hoppas att någon använder mina ord om det behövs.

Kommentarer