Ska man skratta eller gråta?

Jag hade inte väntat mig att de skulle ta bort mitt 1+(extra tillsyn) fast jag får åka hem imorgon och det har de givetvis inte heller gjort. Är jag inlåst så är det alltid extra tillsyn eller vak. Det som däremot förvånade mig var att det i natt är en extra i personalen. När jag var inlagd i mars så var det hela tiden en extra personal och då vet jag att det var på grund av mig. När det gäller den här natten kan jag inte vara helt säker på att det är så men det är vad jag tror. Frågan är om de är så jävla dumma att de tror att jag tänker ta livet av mig i natt. Det har jag då inga planer på eftersom om jag skulle överleva skulle jag bli kvar här. Hade jag velat stanna skulle jag ha sagt det till läkare V.

Nu skriver jag inte om utan när för det är mest rätt. När jag kommer att ta livet av mig kommer det inte ske när jag är inlåst och risken är stor att bli räddad igen

Kommentarer