Vet inte riktigt

Givetvis har jag en ny plan på självmord, tror inte att det förvånar någon. Jag vet givetvis vad jag kan göra som garanterar att jag dör men problemet är att jag tror att det skulle orsaka ett stort obehag för den som hittar mig. Verkligheten är att någon alltid kommer att hitta en och jag vill orsaka så lite obehag som möjligt och då är det bara osäkra metoder jag kan använda mig av. Det är svårt att veta vad som är bäst. Göra något som jag garanterat dör av som kan orsaka en annan person en väldigt obehaglig upplevelse eller göra något som jag kanske inte dör av

Kommentarer

  1. Åh vad jag känner igen den där obehagliga känslan. Kämpa på!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den