Ambulans

Det här blev en riktigt skit dag. Ambulansen hämtade sambon för en stund sedan och nu hoppas jag på att få information om någon timme. Närmaste sjukhus är runt 10 mil bort så det lär dröja en stund innan han är framme. Han har varit trött i några dagar och idag så tappade han helt plötsligt all syn i några sekunder. Sjukvårdsrådgivningen sa åt honom att ringa 112 och sen skickades en ambulans hit. Att det är fel på mig kan jag ta och hantera men det är mycket värre när det är något fel på någon jag älskar.

Kommentarer

  1. Usch, vad jobbigt för er båda. Jag tänker på er. Hälsa sambon och jag hoppas att han snart är hemma igen.
    Kram

    Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Känns som om det borde räcka med att jag är sjuk och galen

      Radera
    2. Säg till om jag kan göra något rent praktiskt.

      Galen!? Du!? Det är det sista jag tycker att du är vännen.

      Kram

      Radera
    3. Uppskattar att du frågar men det är lugnt.

      Radera
  2. OJ, hoppas det inte är något allvarligt! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den