Ännu en dag

Nu ligger jag på min bäddade säng och väntar på att klockan ska bli sex så det är godkänt att vistas utanför rummet. Det har jag ägnat mig åt en stund nu och minuterna rusar inte direkt iväg. Att ta strid för att få vistas utanför rummet innan sex har jag inga planer på att lägga energi på. En del regler följer jag som sagt för ibland är det enklare att acceptera och anpassa sig. Det är inte värt att strida om allt och sen jämnar det nog ut sig genom att jag annars mest gör som jag vill

Kommentarer

  1. Oj, vilken märklig regel. Lite tv kunde du väl få titta på när du inte kan sova?

    SvaraRadera
  2. Mellan 23.00-06.00 på vardagar så är det enbart det egna rummet som man får vara i. Rätt hårt på det så jag brukar hålla tiderna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den