Ännu en givande dag

Inte helt otippat mår jag lika dåligt idag som igår. Tillbringade fm med att gråta och så plötsligt knackade det tyvärr på dörren. Det var bara att öppna och låtsas att det regnade fast tröjan jag hade på mig var ut och in och det syntes att jag hade gråtit. Det visade sig vara den trevliga lantbrevbäraren med post och en säck hundmat. Han tittade lite konstigt på mig men låtsades inte om något och det är jag tacksam för.
Annars sitter jag och tittar på hunden och konstaterar att han måste bli borstad och få klorna klippta men jag orkar inte. Att jag inte orkar gör givetvis att jag får ännu sämre samvete

Kommentarer

  1. Skickar kramar och hoppas du får en lite bättre dag idag!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den