Besviken löjligt nog

För mig gör det alltid lite ont i hjärtat när människor tror saker om mig som är fruktansvärt långt ifrån hur jag är. Jag vet att en del inom psykvården tror att jag är väldigt kallhjärtad och det är långt ifrån sanningen. Har man haft att göra med mig under lång tid känns det som om man borde veta bättre men tydligen inte. Jag har alltid varit tydlig men hur fel jag anser att det är att tvinga någon att ta ens liv när man vill begå självmord. Med tvinga menar jag lokföraren som inte kan göra något när någon står på spåret eller föraren av ett tungt fordon som inte har möjlighet att väja om en bil plötsligt kör rätt mot lastbilen. Hur man då kan tro att jag när jag mådde/mår som sämst skulle planera och genomföra ett självmordsförsök som gör att en annan person tar mitt liv är bara befängt. Och är man så jäkla dum att man tror det kanske man ska ta och prata med mig för att förstå hur det i verkligheten var. Idag tänker jag återigen FUCK SÄTER

Kommentarer