December

Jag har nog alltid haft lite svårt för köphysterin som dyker upp så fort julen närmar sig. Det är nog så med många högtider att de är roligast när man är barn. När man sedan blir vuxen så försvinner magin och det är en del av att bli vuxen.
Lite nyfiken är jag på att se när kallelsen till öppenvården dyker upp. Inte för att jag tänker gå utan jag är mest nyfiken på att se hur lång tid det tar. I mitt fall kvittar det men jag kan tänka mig att det för någon annan skulle vara ett katastrof om det dröjer för länge. Egentligen tycker jag att man ska få en tid till öppenvården inom en vecka från det att man blir släppt från psyket. Min gissning är att de kommer/har bokat in en tid åt mig nästa år

Kommentarer

  1. Jag gillar att köpa julklappar till barnen, men för övrigt känns det ganska onödigt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan tänka mig att julen är lite viktigare när man har barn

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den