Ja jag får lämna detta skitställe

Så var ett kort och meningslöst läkarsamtal över. Hon sa samma sak som sjuksköterskan så inget nytt under solen. Viktigast är att jag blir utskriven så om några timmar ska jag färdas hemåt. Det märktes att läkaren inte ens hade bemödat sig med att läsa min journal för hon undrade hur jag hade sovit. Och sedan påstod hon att jag hade varit på ett behandlingshem för 12 år sedan. Det har jag då inte varit. Att fråga om min sömn är rätt underligt med tanke på att jag i stort sett alltid har sovit bra och aldrig tar insomning eller annat när jag sitter här. Får se när en givande kallelse till öppenvården trillar ner i brevlådan hemma.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den