Jag vet inget

I vanlig ordning ägnar jag mig åt att vänta på besked vad som ska ske om något ska ske. Funderar på om det är någon mening att börja läsa en ny bok eller inte. Om jag blir utskriven om någon timme är det rätt dumt. Stalker läste jag ut i mån och för några timmar sedan blev jag klar med Fjärilseffekten.
Båda är klart läsvärda. Kepler är alltid bra och Alvtegen är En mästare när det kommer till att byggs upp porträtt av människorna i hennes böcker.

Träffade på min favorit sjuksköterska som konstaterade att det var bra att jag var här så jag hålls vid liv. Jag är inte helt enig men det är bara att sitta av tiden.

Nu råkade jag nog skrämma sjuksköterskan på den här avdelningen. Han kom in med min 14.00 medicin och jag undrade om han hört något om när jag får åka. Svaret blev nej och jag sa att personalen här måste tycka att det är lika meningslöst som mig att hålla mig inlåst. Fick ett svar på det och sen sa jag att personalen här måste veta vid det här laget att jag lika gärna kan ta livet av mig härinne som ute så det är ingen mening att hålla mig här. Skulle nog inte sagt det för han tittade konstigt på mig och skyndade sedan iväg

Kommentarer

  1. läser du lika mycket hemma som när du är inlåst? kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det är bara när jag är inlåst som jag läser så här mycket. Finns inte mycket annat att göra här

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den