Jäkla irriterande

Igår var det ett bök att komma åt min mail och så är det även idag. Får budskapet att det inte går att få till en säker anslutning och sen är det bara kört. Ångrar lite att jag inte tog med en dator men jag räknar med en kort vistelse här.

Största problemet nu är om jag hinner läsa ut en bok till imorgon som en i nattpersonalen var snäll att låna mig. Jag känner mig rätt säker på att bli utskriven imorgon och det skulle vara rätt irriterande att lämna boken halvläst. Boken det handlar om är Stalker av Kepler så det är många sidor och eftersom jag läst de andra böckerna av Kepler så är det en bok som jag vill läsa.

Jag märker själv att det blir lite stavfel och fel bokstäver ibland när jag bloggar från mobilem men det får vara så nu. Det är nog mycket tok som jag inte ser innan jag publicerar ett inlägg

Kommentarer

  1. tycker det är jobbigt att gå tillbaka & ändra när man bloggar från mobilen. trycker man lite fel så försvinner allt & då är det sällan jag orkar börja om. :/

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den