Jäkla trötthet

Att jag blir så fruktansvärt trött av inget driver mig till vansinne. Nu är jag fullständigt slut och det enda jag gjort idag är två promenader, blodprov och klippt klorna på en hund. Jag ska inte och borde inte vara så här trött. Det finns en massa som jag måste ta itu med men jag orkar inte. På något magiskt sätt måste jag lyckas städa för det har varit dåligt med det. Och jag vill inte skämmas över att det är stökigt och skitigt när det kommer folk.
Att skriva om mitt liv och tänka tillbaka har uppmärksammat mig på mycket som jag hade glömt. Jag vet att jag ansåg att jag hade ett vanligt liv men jag inser att mycket av det som jag gjorde och var med om inte alls var normalt. Det förklarar  inte varför jag är som jag är idag men jag förstår lite bättre varför jag blev så här. Om jag ska utgå från en uträkning på nätet som visar hur många boksidor ett visst antal ord är så har jag fått ihop lite över 60 boksidor och det trodde jag aldrig att jag skulle få ihop. Och jag har bara kommit till när jag är 20år så det finns rätt många år kvar att skriva om.

Kommentarer