Låter det naivt så är det oftast det

Jag får lov att konstatera att förhoppningen som läkaren på dårhuset hade var så pass naiv som jag tyckte när han sa det. Ett par av läkarna hade nämligen förhoppningen att jag magiskt skulle börja må bättre. Det låter bara bisarrt när jag tänker på det och hur en läkare som ändå läst mina journaler tror något sådant. Men vad vet jag läkarna har kanske kontakt med någon magisk gubbe/gumma som sitter på molnen och pekar på vilka människor som ska må bra och vilka som ska må dåligt.

Kommentarer

  1. Tänk om det vore så lätt att det fanns lite magi som kunde hjälpa! Då hade man varit glad och mått bra!
    Jag har frågestund inne hos mej om du har några frågor :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den