Nu klarar jag mig över julen

Lösningen på alla problem är givetvis fett och socker. Godis och onyttigheter alltså. Det enda positiva med julen är alla överdrivet käcka filmer och att Iceage oftast visas på någon kanal. När man glor på sådant måste man såklart trycka i sig onyttiga saker. Kort datum eller att bäst före datum har passerat stör mig inte och då går det att handla lite billigare. Jag gjorde en beställning på Matsmart.se för några dagar sedan och idag fanns paketet på utlämningsstället. Nu finns det onödigt mycket godis i kylen och skåpet men det lär vara tomt efter jul. Nu köpte jag även annat än onyttiga saker men godiset och det andra är det viktigaste.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den