Lite dålig planering

Det blir till att hålla i varje krona den här månaden för jag har gjort av med för mycket pengar. Jag får nog hålla tummarna för att det inte blir några fler läkarbesök de närmaste veckorna. Psykologen räknar jag inte med att få någon tid till på någon månad. Varför jag ska skickas till en psykolog förstår jag fortfarande inte. Hade jag haft någon nytta av en psykolog så borde jag rimligtvis blivit hjälpt under min långa inläggning när psykologen pratade med mig i stort sett varje vecka. Psykologer har jag träffat tillräckligt under mitt liv för att veta att jag inte har någon nytta av dem. Jag vet inte riktigt varför ingen läkare lyssnar på vad jag säger men de lär nog lyssna på vad psykologen kommer säga/skriva efter att ha träffat mig. En psykolog här tror jag inte är någon större utmaning direkt,får se om jag har rätt

Kommentarer