Nä medicinen lär inte dyka upp imorgon

Nu i efterhand får jag inse att jag nog borde ha tagit mig till närmaste apotek för att få ut min nya medicin. Att jag inte gjorde det beror på att jag blir tokstressad av att det alltid tar så lång tid på apoteket och att medicinen man ska ha inte alltid finns inne. Det blir så mycket lättare då att beställa medicin på nätet och få hem den efter någon dag. Att jag inte tror att jag får någon medicin imorgon beror på att apoteket alltid skickar ut en bunt sms och mail när medicinen är på väg. Jag hoppas att medicinen kommer att funka så jag slipper bli yr och får lite mer energi. Det kommer inte göra att jag blir vettigare och på sätt och vis förstår jag en skötare på dårhuset som sa att det är bättre när jag är trött och slut. Då orkar jag nämligen inte försöka ta livet av mig.

Kommentarer