Trevligt med besök men skönt när de åker

Efter bara ett par dagar med besök så känner jag mig nu så pass trött och sliten att det känns som att vara bakfull. Det är som bekant inte en sådan trevlig känsla, bara jag får vila lite så blir det nog bättre. Idag kom räkningen från dårhuset och jag har konstaterat att summan den här månaden som kommer att gå till läkarbesök och dårhuset blir närmare 1500kr. Det är bara att betala men lite drygt känns det för det är mycket pengar för mig. Jag hade önskat att det fanns ett frikort när det kommer till avgiften för att vara inlagd. En gräns så att man bara behöver betala 30 vårddygn per år om man tjänar under en viss summa skulle vara ganska lämpligt. Jag får hålla tummarna för att det inte blir något mer vårddygn som jag behöver betala

Kommentarer