Vadarstövlar hade varit bra

Rubriken syftar inte på vattendraget i bilden utan på snömängden. I vanliga fall brukar mina vinterfodrade plast/gummistövlar fungera rätt bra. Idag var de dock för låga och jeans är inte så bra då. Snön på byxorna smälte givetvis och det blev väldigt kallt med blöta byxor upp till knäna och blöta strumpor. Det värsta är att jag nu mest känner för att lata mig resten av dagen men det finns alltid måsten. Idag måste jag helt enkelt duscha och tvätta håret, tvätta lakan och en bunt till saker som jag inte kan skjuta på längre. Hur jag ska lyckas hitta energi till det förstår jag inte men på något vis måste det gå.

Kommentarer

  1. Hade behövts här med. Jag kör dock med thermobyxor så slipper man bli blöt :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den