900

900 inlägget här och det känns ju lite skrämmande.
 Jag kan konstatera att jag inte kommer att nå mitt mål. Jag insåg förra veckan att jag måste göra något åt min vikt så mitt mål blev att bli av med fem kg på en vecka. För att förtydliga så har jag inga ätstörningar eller inbillar mig att jag är fet utan jag är fet. Mitt bmi låg på 28,något och det är rätt illa. Jag klassas alltså som överviktig enligt bmi och det fattas inte så mycket för att jag ska hamna på fetma klass 1. Min lösning för att gå ner i vikt är enbart att äta bättre och röra mig mer. Lite har jag gått ner i vikt men några fem kg kommer det inte att bli till på måndag men det lutar åt att jag kommer att ha tappat två kg och det är jag faktiskt rätt nöjd med. Minst 10kg ska jag bli av med

Kommentarer

  1. Vad äter du för att gå ner i vikt? Jag behöver också gå ner men min ämnesomsättning verkar stannat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag äter i stort sett samma mat, mer grönsaker till varje måltid. Enda skillnaden är att jag begränsar intaget av godis,läsk,öl och annat gott till en dag i veckan och att jag ser till att äta mindre.

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den